Data e postimit: 2023-08-14 00:52:59
Lexime: 412
A duhet të përdoren kafshët për eksperimente?
Foto
Lloji: Ese filozofike
Tema: Kafshët
Autori: Anna Cani
Shkolla: Gjimnazi 'Raqi Qirinxhi'
Klasa: Xc
Qyteti: Korçë
E-mail: canianna@gmail.com


Për mendimin tim jo,nuk duhet të përdoren,sepse edhe kafshët janë gjallesa. Kam dëgjuar se kafshët sidomos miun e përdorin shumë për eksperimente dhe në një prej tyre miut me anë të një eksperimenti iu rrit një vesh njeriu në kurriz. Jo vetëm ky rast por kam dëgjuar edhe shumë të tjera. Prandaj nuk mendoj se duhet të përdoren kafshët,insektet etj. për eksperimente sido që të jenë. Nuk duhet të përdoren për shkak se provojnë gjëra ekstreme që në disa raste rrezikojnë jetën e kafshëve.

Vepra te ngjashme
Autori: Marisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i kafshes sime
Kafsha ime e parapëlqyer është qeni. Unë kam një qen vetë dhe ai është shumë I bukur. është ngjyrë portokalli të errët, ka sy kafë, një hundë të vogël, një gojë që I shkon vesh më vesh sa herë që më shëh mua, veshë të mprehtë...
Autori: polikseni · Lloji: Fabul · Tema: gjuha shqipe
Një dite luani u ndje shumë keq.Ai I lajmeroi të gjitha kafshet she po vdistedhe donte t'u thoshte dëshirat dhe porositë e tij të fundit. Erdhi dhia he guvën e luanitdhe ndenji të degjonte porositë e tij.Pastaj u fut delja. Lara se të ikte ajo,m...
Autori: unknown · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A kishte valle kjo mace me shpirt qengji edhe ambicie njeriu
Nga pikëpamja jonë tingëllon çuditshëm ekzistenca e një krijese të tille. absurditet ose imagjinatë të shfrenuar. Por mbase ajo simbolizon fëmijërinë e autorit. Siç e dimë tashmë Kafka ka pasur një fëmijëri jo fort të lehtë. Ka pa...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fjalët e huaja
Fjalët e huaja po përdoren në shumë fusha të jetës.Në Shqipëri,veçanërisht përdoren. edhe fjalë të gjuhës turke.Kjo ndodh për shkak të pushtimit 500 vjeçar Osman,i cili ka ndikuar edhe. kulturalisht.Por në fjalorin tonë,si pa kuptuar,z...
Autori: medina shijaku · Lloji: Pershkrim · Tema: qeni
qeni eshte kafsha ime e preferuar ai eshte kafsha me besnike e njeriut ai nuk te le ne balt dhe te mbron qeni don ti japesh dashuri dhe ta ledhatosh shpesh qent jane ne rraca te ndryshme ata kane tipare te bukura pamja e tyre fizike ndryshon shpesh nga r...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Ujku Ulërin në pikë të natës I tremb shpezët,i tremb kafshët Tremb qenë ,dhenë e dhi Besa tremb edhe t'vegjëlit fëmijë Kur të vijë mos i qëndro ngat Duhet të kemi kujdes Se është shumë di...
Autori: Nevrus Zaimi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Muaji i Letersise
Librat janë mjeshtra që na udhëzojnë pa shufra, pa fjalë dhe zemërim, pa kërkuar para. Nëse i kërkon, ata nuk fshihen, nëse gabon, ata nuk qortojnë; nëse jeni injorant, ata nuk tallen me ju. Librat janë miqtë më besnikë. Miqtë tanë mu...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Kafsha rehatinë më të madhe e gjen në strofullën e vet !
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Macja
Kafsha qe une pelqej me shume eshte macja.Ajo eshte kafsha qe un kam me per zemer.Ngjyra e trupit te maces eshte ne ngjyra te ndryshme.Macet zakonisht jane te vogla.Ato kane nje fytyre shume te lezecme e me tipare te bukura.Macet kane dy veshe nje goje ...
Autori: Artan Alla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pakicat kombëtare sot
Sot në shoqërinë civile Shqipëtare kemi një liri fjale te cunguar sepse në shoqërinë tonë nuk ka gjithëpërfshirie të të gjithë pakicave etnike . Pakicat etnike jane pjesa më e diskriminuar dhe diferencuar nga shoqëria civile shqipëtare ....
Autori: unknown.F.L · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: une i them jo padrejtesise
Çdo mendje e ndritur e kohërave ka lënë trashëgiminë personale. Për disa janë veprat, për disa të tjerë aseti më i madh janë thëniet në letër. Shumë prej tyre janë sfiduese, frymëzuese dhe interesante, optimiste, por vetëm të vërtet...
Autori: Nuk ka autor por e kam shkruar vet · Lloji: Analize letrare · Tema: Ese
TRAJTIMI I KAFSHEVE:P.sh.si te trajtohet nje qen?Nese mer nje qen atëher duhet ta mbash ashtu siq e mban veten.Duhet ta ushqesh ta pastrosh ta kontrollosh etj.Qeni eshte nje kafsh besnike.Kafsha ime e preferuar eshte qeni pastaj e zgjedha kete🐶💙Por...
Autori: Roneta · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: jeta
Paleoliti i lartë është përfaqësuar shumë më gjerë. Vegla pune të kësaj periudhe janë zbuluar me shumicë në sipërfaqen e stacionit të Xarës (Xara II), në shpellën e Shën Marinës në Bogas të Sarandës, në shpellën e Konispolit, në ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lufta e njeriut për mbijetesë
Çdo qenie njerëzore,e rritur ose në hapat e para të jetës,ka të zhvilluar instiktin primitiv te luftēs për mbijetesë.I trashëguar nga paraardhësit tanë të lashtë.Të cilët gjuanin me çfarë të mundnin kafshë të mëdha për tu ushqyer....




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com